top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverAn

Patan

Vandaag ging ik naar Patan. Net als Bhaktapur een van de koningsteden en net als Bhaktapur indrukwekkend mooi.

Na een week Nepal ben ik nog niet gewend aan de dagelijkse overdosis van prikkels. Ben ik nog niet gewend aan de geuren, de kleuren, de geluiden, de smaken. Niet gewend aan het verkeer, de vervuiling, de smog, het stof, de armoede, de culturele rijkdom, de kracht van de natuur, de bergen, de belletjes, de mantra’s, de boterkaarsjes, de klanken, de kruiden, de wierook, het getoeter, het gespuug, de thee, de bidkralen, de klankschalen, de koeien, de bloemetjes, de rijst, de kloosters en de tempels, maar laat ik het elke dag opnieuw op me afkomen. En geniet ik.



27 weergaven1 opmerking

Recente blogposts

Alles weergeven

karma

bottom of page